Volajte: +421 (0) 221 021 395 / Po - Pi 8:00 - 16:00 hod

Poškodená zásielka

V PRÍPADE, ŽE DÔJDE K POŠKODENIU ZÁSIELKY POSTUPUJTE PROSÍM NASLEDOVNE:

 

Nahláste nám prosím škodovú udalosť na telefónnom čísle +420 417 639 502, kuriér s Vami spíše formulár. Ďalej prosím doložte kompletnú fotodokumentáciu, ktorá by mala obsahovať nasledujúce fotografie:

 

  • Etiketa s číslom zásielky, kde ste uvedený ako príjemca
  • Balenie celej zásielky ( aspoň z dvoch uhlov, manipulačné značky ,,Krehké“)
  • Balenie poškodeného tovaru = výplne ( bublinky, atď..)
  • Poškodenie tovaru – typ
  • Presný popis ( a počet ) poškodeného tovaru

 

Táto škodová udalosť sa musí nahlásiť najskôr 3. deň od prevzatia, a to vrátane dňa, kedy ste tovaru prevzali. Prosíme s tovarom nijako nemanipulujte, nič nevyhadzujte!!

   

Poškodený tovar si u Vás vyzdvihne kuriér po nahlásení škodovej udalosti.

 

Balíky sú poistené, pri dodržaní týchto podmienok PPL poškodený tovar po posúdení a schválení preplatí. Akonáhle dostaneme vyrozumenie z ich strany a škodová udalosť bude uznaná, pošleme Vám nový tovar. Obvykle toto vyrozumenie dostaneme do 2-3 dní.  

 

Ospravedlňujeme sa za komplikácie a ďakujeme za spoluprácu.